Ortaca Lisesi

ÖĞRETMENLERİYLE ÖĞRENCİLERİYLE VE BAŞARILARIYLA TARİHİN TOZLU YAPRAKLARINA İSMİNİ YAZDIRMAYI BAŞARMIŞ BİR OKULUN RESMİ FORUM SİTESİNE HOŞGELDİNİZ
 
AnasayfaAnasayfa  SSSSSS  AramaArama  Kayıt OlKayıt Ol  Üye ListesiÜye Listesi  Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları  Giriş yap  

Paylaş | 
 

 Kaç Yaşındasınız?

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
::merve::
Müdür
Müdür
avatar

Mesaj Sayısı : 96
Kayıt tarihi : 19/11/07

MesajKonu: Kaç Yaşındasınız?   Salı Kas. 20, 2007 9:44 pm

Arkadaşlar sitede birbirimize hitap ederken kime ne diyeceğimizi bilelim dimi Very Happy
ben 93 doğumluyum 15 oldum ama 15 i doldurmadım.. neyse anladınız siz onu kısacası 15 yaşındayım...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
CeNGiZHaN711
Müdür
Müdür
avatar

Mesaj Sayısı : 30
Yaş : 26
Location : ORTACA LİSESİ
Kayıt tarihi : 19/11/07

MesajKonu: Geri: Kaç Yaşındasınız?   Salı Kas. 20, 2007 10:32 pm

bende 16 bitti 17 oldum bana abi diyebilirsiniz:d
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://fb-cengizhan-91.spaces.live.com
pentegram
Müdür
Müdür
avatar

Mesaj Sayısı : 115
Yaş : 25
Location : DALYAN/ORTACA..
Kayıt tarihi : 19/11/07

MesajKonu: Geri: Kaç Yaşındasınız?   Salı Kas. 20, 2007 11:29 pm

benimde 15 bitti 16 ya girdim ama profde doldurduğumuz yaş gösterildiği için 15 gözüküyoo lol!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Seza
Müdür
Müdür
avatar

Mesaj Sayısı : 50
Yaş : 25
Location : MUĞLA/ORTACA
Kayıt tarihi : 21/11/07

MesajKonu: Geri: Kaç Yaşındasınız?   Çarş. Kas. 21, 2007 10:10 am

bende 16 yasındayım cengizhan ve habible aynı yastayız... Razz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://1992muham.spaces.live.com/default.aspx?mkt=tr-TR&partner=
pentegram
Müdür
Müdür
avatar

Mesaj Sayısı : 115
Yaş : 25
Location : DALYAN/ORTACA..
Kayıt tarihi : 19/11/07

MesajKonu: Geri: Kaç Yaşındasınız?   Çarş. Kas. 21, 2007 7:33 pm

aaa sen 92limisn ben 93 biliyodumm hmm neyse öğrendiim ii oldu Cool
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Seza
Müdür
Müdür
avatar

Mesaj Sayısı : 50
Yaş : 25
Location : MUĞLA/ORTACA
Kayıt tarihi : 21/11/07

MesajKonu: Geri: Kaç Yaşındasınız?   Perş. Kas. 22, 2007 9:59 am

tabii olum 1sene geç girdim ben okula... farao
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://1992muham.spaces.live.com/default.aspx?mkt=tr-TR&partner=
satan__metalysm
Çömez
Çömez
avatar

Mesaj Sayısı : 25
Kayıt tarihi : 19/11/07

MesajKonu: Geri: Kaç Yaşındasınız?   Perş. Kas. 22, 2007 7:48 pm

bende 90 lıyım ama umarım bu sorun olmaz Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
pentegram
Müdür
Müdür
avatar

Mesaj Sayısı : 115
Yaş : 25
Location : DALYAN/ORTACA..
Kayıt tarihi : 19/11/07

MesajKonu: Geri: Kaç Yaşındasınız?   Perş. Kas. 22, 2007 10:12 pm

yok yok hiç bi sorun olmaz bounce
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
!!!...$@d0...!!!
Öğretmen
Öğretmen
avatar

Mesaj Sayısı : 11
Kayıt tarihi : 23/11/07

MesajKonu: Geri: Kaç Yaşındasınız?   Cuma Kas. 23, 2007 7:17 pm

[size=18][/size]16 yasındaım aynı 10 gun sonra gırcem Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
satan__metalysm
Çömez
Çömez
avatar

Mesaj Sayısı : 25
Kayıt tarihi : 19/11/07

MesajKonu: Geri: Kaç Yaşındasınız?   Cuma Kas. 23, 2007 8:27 pm

pentagram adını bılmıyom ama sen duyumlarıma gore dalyanda oturuyommusnn bende dalyanda truzmde okuyom son sınıf satanıst erdı de bılırler satanıst degılımde bı ara okula kedımle gelınce ole oldum:D kedımde sıyahdı bu arada gel ısde takılırız mekan cokkk
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
pentegram
Müdür
Müdür
avatar

Mesaj Sayısı : 115
Yaş : 25
Location : DALYAN/ORTACA..
Kayıt tarihi : 19/11/07

MesajKonu: Geri: Kaç Yaşındasınız?   C.tesi Kas. 24, 2007 12:11 am

ewt ismim habib dalyanda oturuyom... belkii bi ara görmüşünüzdür okulun önünde böle koyu gri honda beat le geçen böle yakışıklı bi çocuk lol! işte o bnimm lol! lol!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
CeNGiZHaN711
Müdür
Müdür
avatar

Mesaj Sayısı : 30
Yaş : 26
Location : ORTACA LİSESİ
Kayıt tarihi : 19/11/07

MesajKonu: Geri: Kaç Yaşındasınız?   C.tesi Kas. 24, 2007 10:59 am

havalara baq habibdeki :d
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://fb-cengizhan-91.spaces.live.com
pentegram
Müdür
Müdür
avatar

Mesaj Sayısı : 115
Yaş : 25
Location : DALYAN/ORTACA..
Kayıt tarihi : 19/11/07

MesajKonu: Geri: Kaç Yaşındasınız?   C.tesi Kas. 24, 2007 9:30 pm

he he lol! lol! eed birazcık lol!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
satan__metalysm
Çömez
Çömez
avatar

Mesaj Sayısı : 25
Kayıt tarihi : 19/11/07

MesajKonu: Geri: Kaç Yaşındasınız?   Paz Kas. 25, 2007 4:39 pm

ya sende o zmn okula gelırsen bı kzı gurubunun arsında benı gormen muhtemelen yanı aramna gerek yoq ya sınıfda kızla yada okul araskında Twisted Evil Twisted Evil
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
pentegram
Müdür
Müdür
avatar

Mesaj Sayısı : 115
Yaş : 25
Location : DALYAN/ORTACA..
Kayıt tarihi : 19/11/07

MesajKonu: Geri: Kaç Yaşındasınız?   Paz Kas. 25, 2007 4:46 pm

tmm da bişi dicem yha o sizin okulda baya güsel kız var mıııı Question
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
satan__metalysm
Çömez
Çömez
avatar

Mesaj Sayısı : 25
Kayıt tarihi : 19/11/07

MesajKonu: Geri: Kaç Yaşındasınız?   Paz Kas. 25, 2007 7:42 pm

gel ben sana comezlerden bulurum bırını ıstersen adresını verım ılk once sen tanıs kızzz yıkılyıooo dah ayrıntısı var sen bana ozel msj at devam edrız ordan okkk Twisted Evil Twisted Evil
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
::merve::
Müdür
Müdür
avatar

Mesaj Sayısı : 96
Kayıt tarihi : 19/11/07

MesajKonu: Geri: Kaç Yaşındasınız?   Ptsi Kas. 26, 2007 6:45 pm

erdi abi kimmiş o tanıomuyum :d özel msj atarsın Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
pentegram
Müdür
Müdür
avatar

Mesaj Sayısı : 115
Yaş : 25
Location : DALYAN/ORTACA..
Kayıt tarihi : 19/11/07

MesajKonu: Geri: Kaç Yaşındasınız?   Ptsi Kas. 26, 2007 8:22 pm

seeeni kzm lol!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
::merve::
Müdür
Müdür
avatar

Mesaj Sayısı : 96
Kayıt tarihi : 19/11/07

MesajKonu: Geri: Kaç Yaşındasınız?   Perş. Kas. 29, 2007 7:56 pm

hııı kesin öyledir cnm hiç şüphem yok
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
pentegram
Müdür
Müdür
avatar

Mesaj Sayısı : 115
Yaş : 25
Location : DALYAN/ORTACA..
Kayıt tarihi : 19/11/07

MesajKonu: Geri: Kaç Yaşındasınız?   Cuma Kas. 30, 2007 12:07 am

ya seeeni derken sanane demek istediydim mervecimm Smile ama işte seni dermiş gibi olduu kusura bakmaaa Surprised
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
::merve::
Müdür
Müdür
avatar

Mesaj Sayısı : 96
Kayıt tarihi : 19/11/07

MesajKonu: Geri: Kaç Yaşındasınız?   Cuma Kas. 30, 2007 7:17 pm

tmm tmm problem yok Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
pelin

avatar

Mesaj Sayısı : 13
Yaş : 26
Location : ortaca/muğla/türkiyeeeee
Kayıt tarihi : 04/12/07

MesajKonu: Geri: Kaç Yaşındasınız?   Cuma Ocak 11, 2008 3:34 pm

affraid heyy 91 liyim ^^17^^
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
satan__metalysm
Çömez
Çömez
avatar

Mesaj Sayısı : 25
Kayıt tarihi : 19/11/07

MesajKonu: Geri: Kaç Yaşındasınız?   Perş. Şub. 28, 2008 8:01 pm

mıılet 18 ıme gırıyorum partı var gelmek ısteyenlere oda ayarlıcam cunku bar kapatcaz dalyanda apartda var kalmak ısteyenlere oda aayarlıcam hebr verırsınız bana
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
 
Kaç Yaşındasınız?
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Ortaca Lisesi :: Kantin :: Geyik Muhabbeti-
Buraya geçin: