Ortaca Lisesi

ÖĞRETMENLERİYLE ÖĞRENCİLERİYLE VE BAŞARILARIYLA TARİHİN TOZLU YAPRAKLARINA İSMİNİ YAZDIRMAYI BAŞARMIŞ BİR OKULUN RESMİ FORUM SİTESİNE HOŞGELDİNİZ
 
AnasayfaAnasayfa  SSSSSS  AramaArama  Kayıt OlKayıt Ol  Üye ListesiÜye Listesi  Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları  Giriş yap  

Paylaş | 
 

 linkler burayaaaa..

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
pentegram
Müdür
Müdür


Mesaj Sayısı : 115
Yaş : 24
Location : DALYAN/ORTACA..
Kayıt tarihi : 19/11/07

MesajKonu: linkler burayaaaa..   Çarş. Kas. 21, 2007 9:20 pm

arkadaşlar youtube da yada baka bi yerde gördüğünüzzz güsel duygusal yada onun videoları burda bizim le paylaşırsanızz sevinirizzz...

http://www.youtube.com/watch?v=6SYEID4NrkE&feature=related
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Seza
Müdür
Müdür


Mesaj Sayısı : 50
Yaş : 24
Location : MUĞLA/ORTACA
Kayıt tarihi : 21/11/07

MesajKonu: Geri: linkler burayaaaa..   Perş. Kas. 22, 2007 7:01 pm

arkadaşım bu videonun gerçeği daha güzel...sarkının adı kıss isteyenlere...sonuda ağlatacak şekilde harika...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://1992muham.spaces.live.com/default.aspx?mkt=tr-TR&partner=
Seza
Müdür
Müdür


Mesaj Sayısı : 50
Yaş : 24
Location : MUĞLA/ORTACA
Kayıt tarihi : 21/11/07

MesajKonu: Geri: linkler burayaaaa..   Perş. Kas. 22, 2007 7:08 pm

[BEN&AŞKIM]*********


http://www.youtube.com/watch?v=yCrVoEgvIas


[BEN&KARDEŞİM]*********


http://www.youtube.com/watch?v=uA6nOem0Wb4
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://1992muham.spaces.live.com/default.aspx?mkt=tr-TR&partner=
Seza
Müdür
Müdür


Mesaj Sayısı : 50
Yaş : 24
Location : MUĞLA/ORTACA
Kayıt tarihi : 21/11/07

MesajKonu: Geri: linkler burayaaaa..   Perş. Kas. 22, 2007 7:13 pm

abi bu videoyu izlerken gülmekten öleceksiniz harika bişi yaaa...


******COMEDİ FUTBOL******

http://www.youtube.com/watch?v=fow4ZX4TM6g
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://1992muham.spaces.live.com/default.aspx?mkt=tr-TR&partner=
::merve::
Müdür
Müdür


Mesaj Sayısı : 96
Kayıt tarihi : 19/11/07

MesajKonu: Geri: linkler burayaaaa..   Perş. Kas. 22, 2007 8:32 pm

habib ilk gönderdiğin videoyu daha önce de bakmıştıım.. çok seviorum bundan dolayıda her gördüğüm yerde bıkıp usanmadan izliyorum. saol paylaştığın için.
seza arkadaşımızın linki e çok güzel olmuş ellerine sağlık.. mutluluklar.. daha tanımıorum bile sizi Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Seza
Müdür
Müdür


Mesaj Sayısı : 50
Yaş : 24
Location : MUĞLA/ORTACA
Kayıt tarihi : 21/11/07

MesajKonu: Geri: linkler burayaaaa..   Perş. Kas. 22, 2007 9:04 pm

TEŞEKKÜR EDERİM...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://1992muham.spaces.live.com/default.aspx?mkt=tr-TR&partner=
pentegram
Müdür
Müdür


Mesaj Sayısı : 115
Yaş : 24
Location : DALYAN/ORTACA..
Kayıt tarihi : 19/11/07

MesajKonu: Geri: linkler burayaaaa..   Perş. Kas. 22, 2007 10:24 pm

seza şu bnm gönderdiğim videonun orjinalini gönderirmisin yha valla ben onu önceden izlediydim aradım youtube dan ama müzii değiştirilmiş şekilde buldum neyse gönderde izleyelm.. zaten bnm gönderdiğim videoda adam müzii ii tutturamamışşş ..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Seza
Müdür
Müdür


Mesaj Sayısı : 50
Yaş : 24
Location : MUĞLA/ORTACA
Kayıt tarihi : 21/11/07

MesajKonu: Geri: linkler burayaaaa..   Cuma Kas. 23, 2007 12:10 am

tabikide abi hemen.....


http://www.youtube.com/watch?v=Jgnkud7oXhA
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://1992muham.spaces.live.com/default.aspx?mkt=tr-TR&partner=
Sponsored content




MesajKonu: Geri: linkler burayaaaa..   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
linkler burayaaaa..
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Linkler Otomatik Kalın Yapma
» yetkin forum açtığımızda orta film tek linkler felan koyabiliyormuyun
» Bazı Linkler Niye Düzgün Çıkmıyor?
» Linkler için Türkçe Karakterler

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Ortaca Lisesi :: Kantin :: Ortaca LİSESİ :: BİT PAZARI :: Şiirler & Güzel Sözler-
Buraya geçin: