Ortaca Lisesi

ÖĞRETMENLERİYLE ÖĞRENCİLERİYLE VE BAŞARILARIYLA TARİHİN TOZLU YAPRAKLARINA İSMİNİ YAZDIRMAYI BAŞARMIŞ BİR OKULUN RESMİ FORUM SİTESİNE HOŞGELDİNİZ
 
AnasayfaAnasayfa  SSSSSS  AramaArama  Kayıt OlKayıt Ol  Üye ListesiÜye Listesi  Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları  Giriş yap  

Paylaş | 
 

 hayatınızda hiç kros yarışlarına girdinizmi?

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Seza
Müdür
Müdür
avatar

Mesaj Sayısı : 50
Yaş : 25
Location : MUĞLA/ORTACA
Kayıt tarihi : 21/11/07

MesajKonu: hayatınızda hiç kros yarışlarına girdinizmi?   Perş. Kas. 22, 2007 10:53 am

girmediyseniz tavsiye ederim harika bişi...arkadaşlık ortamı falan harika oluyor,tam kosu start verilicende içinizdeki duyguyu ben size anlatamam...hele bide dereceye girdinizmi işte o an hayatın değerini anlıyorsunuzz... What a Face cheers
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://1992muham.spaces.live.com/default.aspx?mkt=tr-TR&partner=
pentegram
Müdür
Müdür
avatar

Mesaj Sayısı : 115
Yaş : 24
Location : DALYAN/ORTACA..
Kayıt tarihi : 19/11/07

MesajKonu: Geri: hayatınızda hiç kros yarışlarına girdinizmi?   Perş. Kas. 22, 2007 7:00 pm

ben hiç kros yarışmlarına girmedim ama bizim mahallede böle küçücük yol var böle daşlı daşlıı orda çok motor sürdüm lol!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Seza
Müdür
Müdür
avatar

Mesaj Sayısı : 50
Yaş : 25
Location : MUĞLA/ORTACA
Kayıt tarihi : 21/11/07

MesajKonu: Geri: hayatınızda hiç kros yarışlarına girdinizmi?   Perş. Kas. 22, 2007 7:18 pm

Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

harikaa yaa.....
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://1992muham.spaces.live.com/default.aspx?mkt=tr-TR&partner=
::merve::
Müdür
Müdür
avatar

Mesaj Sayısı : 96
Kayıt tarihi : 19/11/07

MesajKonu: Geri: hayatınızda hiç kros yarışlarına girdinizmi?   Perş. Kas. 22, 2007 8:52 pm

evet ben o duyguyu yaşadım.. çok güzel bişey oluo.. bence arkadaşlık ortamı falan olmuo çünkü orada herkes birbirine düşman gibi herkes hırslı birbrini yenmek için uğraşıo bide işte nasıl söylesem erkeklerde rastlamadım ama kızlarda bu çok oluo. mesela biz voleybol maçlarına giderdik hep geriye kavga ederek dönerdik.. aslında çok yanlış bişey ama oluo mutlaka...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Seza
Müdür
Müdür
avatar

Mesaj Sayısı : 50
Yaş : 25
Location : MUĞLA/ORTACA
Kayıt tarihi : 21/11/07

MesajKonu: Geri: hayatınızda hiç kros yarışlarına girdinizmi?   Perş. Kas. 22, 2007 9:09 pm

ewet çoq yanlış bişi...biz futbol maçlarımızda muğlaya falan giderdik ama hiç senin dediğin gibi bişi olmazdı, yensekte yenilsekte biz bir takımdık ve arkadaştık,öle şeler yanlışşş Laughing cherry
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://1992muham.spaces.live.com/default.aspx?mkt=tr-TR&partner=
::merve::
Müdür
Müdür
avatar

Mesaj Sayısı : 96
Kayıt tarihi : 19/11/07

MesajKonu: Geri: hayatınızda hiç kros yarışlarına girdinizmi?   Perş. Kas. 22, 2007 9:11 pm

ya zaten kavgalar kendi takımımızda olmuodu karşı takımla oluodu yanlış anlattım galiba Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
pentegram
Müdür
Müdür
avatar

Mesaj Sayısı : 115
Yaş : 24
Location : DALYAN/ORTACA..
Kayıt tarihi : 19/11/07

MesajKonu: Geri: hayatınızda hiç kros yarışlarına girdinizmi?   Perş. Kas. 22, 2007 10:20 pm

bizde orta okulda maçlara giderdikk ama kavga falan yapmazdıkk.. niee dersenizzzzz: en son maçta 11-1 yenildiydikkk utancımızdann hemennn kaçtık ordan lol! zaten ondan sorada takım dağıldıı lol! lol!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
CeNGiZHaN711
Müdür
Müdür
avatar

Mesaj Sayısı : 30
Yaş : 26
Location : ORTACA LİSESİ
Kayıt tarihi : 19/11/07

MesajKonu: Geri: hayatınızda hiç kros yarışlarına girdinizmi?   Çarş. Kas. 28, 2007 9:23 pm

bn bir kere katıldım millet koştu bn kesildim ambulansla döndük geri yapcak bişi yoqtu Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://fb-cengizhan-91.spaces.live.com
pentegram
Müdür
Müdür
avatar

Mesaj Sayısı : 115
Yaş : 24
Location : DALYAN/ORTACA..
Kayıt tarihi : 19/11/07

MesajKonu: Geri: hayatınızda hiç kros yarışlarına girdinizmi?   Cuma Kas. 30, 2007 11:15 pm

abi bn bu kros olayını daha anca anlıyorum:D seb kros motor yarışı sandıydım halbuki koşuymuşVery Happy olsun.. lol!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Seza
Müdür
Müdür
avatar

Mesaj Sayısı : 50
Yaş : 25
Location : MUĞLA/ORTACA
Kayıt tarihi : 21/11/07

MesajKonu: Geri: hayatınızda hiç kros yarışlarına girdinizmi?   Paz Ara. 02, 2007 9:15 pm

olum o motocross Razz Razz Razz Razz Razz Razz lol! lol! lol!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://1992muham.spaces.live.com/default.aspx?mkt=tr-TR&partner=
pentegram
Müdür
Müdür
avatar

Mesaj Sayısı : 115
Yaş : 24
Location : DALYAN/ORTACA..
Kayıt tarihi : 19/11/07

MesajKonu: Geri: hayatınızda hiç kros yarışlarına girdinizmi?   Ptsi Ara. 03, 2007 12:37 am

TMMM İŞTE AMA NERDEN BİLİİM BENİM AKLIMA DİREKMEN O GELDİİİİ NEYSE ÖRENMENİN YAŞI VE ZAMANI YOKTUR Razz Razz lol!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
CeNGiZHaN711
Müdür
Müdür
avatar

Mesaj Sayısı : 30
Yaş : 26
Location : ORTACA LİSESİ
Kayıt tarihi : 19/11/07

MesajKonu: Geri: hayatınızda hiç kros yarışlarına girdinizmi?   Ptsi Ara. 03, 2007 5:38 pm

hehehhehe olum habib motorcros ypıyor işte motor kros
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://fb-cengizhan-91.spaces.live.com
pelin

avatar

Mesaj Sayısı : 13
Yaş : 25
Location : ortaca/muğla/türkiyeeeee
Kayıt tarihi : 04/12/07

MesajKonu: Geri: hayatınızda hiç kros yarışlarına girdinizmi?   C.tesi Şub. 02, 2008 12:08 pm

arkadaşlar busenek ikrostakımında bende vardım muğlada 3 km koştuk (6 kız) ve okul olarak il 2. si olduk hayatımda ilk kez böyle bir şeye girdim heyacanlıydı .
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Sponsored content




MesajKonu: Geri: hayatınızda hiç kros yarışlarına girdinizmi?   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
hayatınızda hiç kros yarışlarına girdinizmi?
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Çakıl Taşları Hangi Gün Ve Saate Olmasını İsterdiniz ?
» hakkı bulutun hayatı
» Çakıl Taşlarının günü Pazarmı oldu?
» Çakıl Taşları Sevil & Ekrem - Zor Aşk
» Satürn, açıları, dogum hartıasında yerleşimi..

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Ortaca Lisesi :: Kantin :: Ortaca LİSESİ :: BİT PAZARI :: Müzik :: Spor :: Diğer Spor Dalları-
Buraya geçin: